piątek, 22 sierpnia 2014

DIETETYCZNE DE VOLAILLE NADZIEWANE MOZARELLĄ, PAPRYKĄ I PIECZARKAMI (OK. 120 KCAL W JEDNYM!)

Pyszne DE VOLAILLE w wersji dla osób będących na diecie? Proszę bardzo.


Dzisiejszy przepis jest nieco bardziej czasochłonny ale na prawdę warto. Kotlety są pyszne, ciągnące a przede wszystkim sycące i małokaloryczne. Do ich przygotowania nie potrzeba nam oleju.  Z dodatkiem np. ziemniaków mogą posłużyć za na prawdę wypasiony obiad - dobry nie tylko dla będących na diecie.
Co zatem potrzebujemy?

SKŁADNIKI NA DWA DE VOLAILLE:
  • 2 sznycle z filetu z indyka (ok. 170g)
  • 20g mozzarelli
  • 15g pieczarek
  • 10g papryki
  • przyprawy: papryka słodka (mielona), papryka ostra (mielona), pieprz, zioła prowansalskie


Zaczynamy od zamarynowania sznycla. Na deskę wysypuje przyprawy tworząc mieszankę i starannie obtaczam w niej sznycle (można delikatnie natłuścić mięso np. oliwą). Odstawiam do miseczki i przykrywam folią na 1-2 godziny, aby mięso przesiąkło zapachem.



Po upływie tego czasu zabieram się do faszerowania roladki. Zaczynam od mozzarelli - kruszę na drobne kawałeczki ok. 10g na roladkę.


Następnie kroję w paski pieczarki i paprykę i układam na sznyclu posypując nieco solą i pieprzem.

Takie sznycle zwijam w roladki i spinam wykałaczkami.



Teraz kolej na duszenie. Do patelni (lub garnka) nalewam nieco wody (ok.100ml) i podgrzewam. Gdy woda zacznie się gotować umieszczam w niej moje de volaille i przykrywam pokrywką.



Duszę przez ok. 25-30 minut sprawdzając co jakiś czas czy nie brakuje wody. Gotowe.




Zero grama tłuszczu a smak niesamowity (jeden de volaille to ok. 120 kcal). Mozzarella w środku się roztapia i ciągnie. Pycha.



Pozdrawiam i miłego eksperymentowania.

PS Piszcie jak wam wyszły i czy smakują :)

32 komentarze:

  1. Przepysznie! Aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa, genialne!:) Same pyszności!

    http://daydreamjuice.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogółem nie przepadam za mięsem, ale to wygląda dość smakowicie :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie i pewnie tak smakuje!
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm... Pysznie ... :)

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO jaki świetny przepis ;0

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog od razu zaobserwowałam ja sama zrobiłam takie i mi bardzo smakowały serio pyszne ! :* http://madzia-magdzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, jak to pysznie wygląda! mniam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaa de volaille z mozzarellą i dodatkowo dietetyczne! To co najbardziej lubię! Wyglądają znakomicie, będę musiał spróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pysznie wygląda i zawiera moje ulubione składniki !
    http://devinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda pysznie!

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. aż zgłodniałam <3 super, na pewno muszę wypróbować :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/2014/08/classic-look.html :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! Chyba skorzystam z przepisu;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow :o Cudnie wygląda :D Chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mniam, koniecznie musze zrobić *,*obserwujemy?
    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie jestem osobą, która szuka w necie zdrowych przepisów! Będę stałym gościem na twoim blogu :). Na pewno przetestuję ten przepis. Jest może coś, czym można zastąpić paprykę?
    Pozdrawiam :)
    http://uzaleznieni-od-wszystkiego.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paprykę mieloną czy surową w środku roladki?
      Bardzo mi miło :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Przepysznie to wygląda ;)
    alwaysandforeverjustme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam, ale smakowicie wygląda ! ♥ I nagle zrobiłam się głodna, haha :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda niesamowicie ! :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe ;)

    Pytałaś o obserwacje ja już obserwuję i czekam na rewanż;)

    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pysznie to wygląda!

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda smakowicie ^^
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Co powiesz na wspólną obserwację? Daj mi znać u mnie na blogu. 101% uczciwego rewanżu ^^
    pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm pychota<3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię drób i takie wariacje to u mnie podstawa. Wyszły Ci pyszne

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam tradycyjną wersję, więc myślę, że te też będą mi smakować:). Fajny pomysł, można dużo różnych produktów "upchnąć" do środka :P.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zrobiłam i wyszły wyśmienite ! <3 dziękuje za przepis ! Świetny blog ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. 39 years old Dental Hygienist Douglas McGeever, hailing from Windsor enjoys watching movies like Red Lights and Air sports. Took a trip to Boyana Church and drives a Jaguar D-Type. czytaj wiecej

    OdpowiedzUsuń