poniedziałek, 12 maja 2014

Postaw na zdrowie!

Witam wszystkich! Co ja tutaj robię? Odpowiedź jest prosta! Realizuję swoją misję! A jest nią szerzenie zdrowego stylu życia, diety, zrzucania zbędnych kilogramów, aktywności fizycznej etc. Pomyślałem sobie skoro każdy odchudzony celebryta może być mentorem Polaków to czemu nie miałbym się i ja podzielić moimi doświadczeniami? Zwyczajny chłopak, który na własnych błędach i porażkach ćwiczy swoją cierpliwość? W prawdzie moja "przemiana" trwa już od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz zdecydowałem się o tym pisać. Powód jest prosty - sam nie wierzyłem jak bardzo można się w tym "zakochać"! Chociaż moim początkowym celem była utrata znacznej ilości kilogramów to z czasem zamieniło się to w manię na punkcie zdrowia. To niewiarygodne jak prostymi krokami można wiele zmienić. Sam w to nie wierzyłem dopóki nie zacząłem kombinować. Własnymi siłami, bez jakichkolwiek wspomagaczy typu "ekstra cudowne" tabletki itp. Wystarczy bardzo mocna motywacja, trochę chęci, a przede wszystkim pomoc najbliższych. Najciężej jest zacząć a dalej już leci. W kolejnych postach będę opisywał od czego zacząć i przede wszystkim jak wygrać tą ciężką walkę z samym sobą.. Mam nadzieję, że uda mi się kogoś zarazić lub raczej zmotywować do zmiany swojego stylu życia, bo radość jaką to nam daje jest niewyobrażalna. A więc do zobaczenia jutro!


1 komentarz: